Tuesday, March 27, 2007

ما هر چه قدر سعی کردیم با لوس کردن های پیامبرانه خودمان تنی چند به پیروان بیافزاییم نشد که نشد! به همین جهت زین پس روش های کاملاً سنتی از قبیل معجزه و مهر و عطوفت و انذار و ارعاب در پیش خواهیم گرفت.و اما...

آورده اند که چوپانی در بیابان مشغول چراندن گوسپندان خویشتن بود. هنگام چرت عصرگاهی وقتی با گردنی خمیده به چریدن حیوانات می نگریست و iPod شافلش آهنگ This is your Life از The Dust Brothers که از ساندتراک های Fight Club می باشد، آورده بود، به ناگه چهره اش در هم رفت و به مسخرگی زندگی شروع به اندیشیدن کرد. در لحظه ای کاملاً عرفانی ناگهان فرقی میان خود و چارپایانش احساس نکرد.
در این لحظه رو به آسمان کرد و سپس زمین و همه کاینات را به باد ناسزا گرفت که این چه زندگی پوچی است! حتی کار به جایی رسیده بود که به جان زبان بستگان علف خوارش هم غر می زد و از زندگی شکایت می کرد! در همین اثناء صاعقه ای از آسمان به زمین آمد و چوپان غرغرو را تکراند و با خاک یکسان کرد.
سخن کوتاه: دست از غرغر کردن بکشید که بسیار شنیع و اعصاب خورد کن است و اگر جنبه ندارید آهنگ های دیگری مثل لیلا فروهر گوش کنید! خلاصه آنکه هر گاه لب به غرغر و نالیدن از زندگی سگی خود گشودید منتظر هر گونه بلای آسمانی هم باشید! از ما گفتن بود،
باشد که همه رستگار شویم.

8 Comments:

At 2:24 AM, Anonymous Anonymous said...

To pretend to be an intellectual chick, you're gonna have to do a lot better than this, Believe me it takes a lot more than listening to your special junk type music or being a lesbian and picking on life.
I don't care if you figure out who I am, but at least this way you might have the chance to think again.

 
At 6:23 AM, Blogger Nassim said...

:))

 
At 3:56 AM, Anonymous Anonymous said...

to khodaayi...peyghambar kiloo chande

 
At 10:21 AM, Blogger shafche said...

:)) leylla foorooharo khoob oomadiii

 
At 1:06 AM, Blogger Nassim said...

Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

 
At 12:21 AM, Blogger muzzy said...

daghighan begoo chi mikeshi?

che ghadr??

!!!

javab dade vali engar?

 
At 8:49 PM, Anonymous Anonymous said...

ettefaghan bar-akse (haddeaghal dar morede man) chon adam vaghti be in "zendegi sagi" fosh mide tahe delesh khodesh arezooye nazel shodan ye azabi dar hamoon lahze ro mikone, shayad ke rahat-o-azad she, vali khob mamoolan lotf elahi hich vaght sare moghe nemirese!

 
At 3:49 PM, Anonymous Anonymous said...

ُباشد که همگی سنگ شویم اما لیلا گوش نکنیم و خود را برتر از چارپایان ندانیم

 

Post a Comment

<< Home